Terug in Brazilië! - Reisverslag uit Cachoeiro de Itapemirim, Brazilië van Lennert Ramaekers - WaarBenJij.nu Terug in Brazilië! - Reisverslag uit Cachoeiro de Itapemirim, Brazilië van Lennert Ramaekers - WaarBenJij.nu

Terug in Brazilië!

Door: Lennert

Blijf op de hoogte en volg Lennert

10 Maart 2013 | Brazilië, Cachoeiro de Itapemirim

Ja hoor! Ik ben weer in Brazilië :D
Ik ben van plan om hier vooral vakantie te vieren en te werken waar mogelijk.

Afgelopen woensdag om 17u Nederlandse tijd thuis weg gegaan en donderdag om 19u lokale tijd in Cachoeiro de Itapemirim aangekomen. Een lange reis dus, begonnen met de trein, daarna 12 uur vliegen, daarna een paar uur wachten om vervolgens nog 6 a 7 uur in de bus te zitten. Erg vermoeiend, maar alles is goed gegaan :)

Toen ik aankwam met het vliegtuig in Rio de Janeiro viel de hitte nog mee (zo´n 25 graden), maar dat was omdat het nog ´s ochtends was. Toen ik in Cachoeiro aankwam was het zo´n 35 graden. Met die temperatuur 2 koffers van 19 en 8 kilo een paar honderd meter een heuvel opduwen/trekken is geen pretje. Toen ik hier thuis aankwam stroomde het zweet over mijn voorhoofd, dus snel een koude douche genomen!

Het is nog steeds zo warm en zal voorlopig nog zo blijven, tenzij het gaat regenen, dan koelt het een paar graden af. De afgelopen dagen heb ik dus niet veel gedaan, behalve wennen aan de hitte en het eten, spelen met de kinderen die dolblij zijn dat ik er weer ben en natuurlijk samen zijn met Panche. Verder heb ik nog niet erg veel vrienden ontmoet, maar de komende week zullen we vaker afspreken. We moesten ook ´even´ de kamer opruimen, zodat ik mijn spulletjes kwijt kon, maar dat duurt met die hitte ook minstens twee keer zo lang. Vandaag hebben we een zwembadje in de tuin gezet. Erg lekker om zo even af te koelen!

Ik zal zo nu en dan weer een reisverslag plaatsen. Aan de linker kant van deze pagina kun je je aanmelden voor de mailinglijst, zodat je een mailtje krijgt als ik weer een reisverslag plaats :)

Tot snel!
Abraços e beijos

  • 11 Maart 2013 - 08:41

    Elly:

    Hoi Lennert,

    Nou, dat lijkt me inderdaad een vermoeiende reis geweest. Mooi dat alles verder wel goed gegaan is. Nu lekker genieten! Lieve groeten, ook aan Panche, Elly

  • 11 Maart 2013 - 17:37

    Lennert Ramaekers:

    Bedankt Elly, genieten zal ik zeker. Ik zal de groeten aan Panche doen, groetjes terug aan Enkhuizen :)

  • 19 Maart 2013 - 14:39

    René En Erna:

    Hallo Lennert,

    Leuk dat het weer gelukt is, ook al is het deze keer korter en op 'n andere basis.
    Veel succes en plezier daar met alles wat jij en Panche willen doen en bereiken.

    Liefs, ook van o. René,
    t. Erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Cachoeiro de Itapemirim

Lennert

Actief sinds 20 Dec. 2011
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 18677

Voorgaande reizen:

06 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Brazilië 2013

18 Maart 2012 - 17 Augustus 2012

Stage Brazilië

Landen bezocht: